Auto Výfukového Potrubia Vákuové Čerpadlo Premennej Ventil Šatiek Diaľkové Ovládanie Nerezový Univerzálny ID 51mm 63mm 76 mm Razba Tvar

Novinka

€53.06

/ €81.63

Skladom

ame:Ventil výfukového potrubia vzor:Tri režimy sú k dispozícii 1:jeden Ventil výfukového potrubia 2:Ventil výfukové potrubie S regulátorom 3:Ventil výfukové potrubie S vákuové čerpadlo regulátor rozhranie veľkosť:voliteľné 51mm(2") 63mm(2.5") 70 mm(2.75") 76 mm(3") Ventil výfukové potrubie S regulátorom Otvoriť cestu: pôvodný vákuové auta kontroly otvára alebo zatvára Ventil výfukové potrubie S vákuové čerpadlo regulátor Otvorí cestu: vákuové čerpadlo otvorí alebo zatvorí zaviesť: Výfukový systém sa vzťahuje na systém zberu a vypúšťanie motora, výfuku, vrátane výfukového potrubia, trojcestný katalyzátor, šál, chvost rúry. Výfukové možno rozdeliť do dvoch typov: negatívny tlak typu a priamy tlak typu. Výrobcov automobilov nastaví výfukových k negatívnemu tlaku typ pri výrobe automobilov. Keď motor pracuje, výfukových plynov z každého valca bude tiež byť vypúšťané v určitom poradí, v podobe impulzov od valca, ktoré budú zhromaždené prostredníctvom výfukového potrubia do výfukového potrubia cestnej premávky, ktorý bude generovať vlna po vlne vzduchu, a ísť von z rúry v frontu. V tomto prípade, prvá výfukového plynu bude vyrábať nejaké vákuum tlaku, a to negatívny tlak, ktorý môže pomôcť spalín zo zadnej radu byť viac hladko vybitá. Týmto spôsobom, keď otáčky motora je nízky, táto štruktúra môže nepriamo zlepšujú odvod spalín účinnosť motora, čím sa dosiahne účel zlepšenie nízke torzia. Negatívny tlak výfukového potrubia ústie nastaviť pôvodné, je malá, a tlmič bubon je tiež komplex, ktorý síl výfukového plynu nesmú byť vypúšťané hladko a vytvára negatívny tlak. Hoci hluku je malá, táto štruktúra môže zvýšiť nízku rýchlosť, krútiaci moment, ale pri vysokej rýchlosti je spustený odvod spalín upchatie bude vygenerovaný a výkonu bude mať vplyv. Hoci pôvodné bude nastavený ako je tento, pomerne neutrálne charakteristiky môžete stretnúť väčšina obyvateľstva, a hluku nie je veľmi veľký, ale po tom všetkom, niektorí fanúšikovia, ktorí milujú autá nie sú spokojní so status quo, zápalný zvuková vlna je účinok chcú, a rovno výfukových môže splniť ich požiadavky na autá. Rovno z výfukových plynov, zjednodušuje výfukového potrubia blok výstup spalín zariadenie, ako je hladký, ako je to možné z výfukových plynov z motora, výfukových plynov do atmosféry, väčšina výdavkov výfukových plynov sa používajú na po priama rúra, samozrejme, že nie otočením prístroja, napríklad negatívny tlak výfukových výfuku výfukové hlas veľké množstvo, alebo hluku. nedostatky v odpadovom je tiež veľmi zrejmé, úplne nemal zvážiť motora pri nízkych otáčkach, keď je potrebné na zadnej tlak, rovno z výfuku je vo všeobecnosti sa objavil na prevedené supercar výkon alebo vysoký výkon, auto na konci dňa je dobré výsledky, môže použiť priamo z výfukových plynov, nízka rýchlosť boli vykompenzované silný výkon motora, vysoká rýchlosť hladké a nemá vplyv na motor, výfukové. Rovno z výfuku štruktúra je jednoduchšie, najmä na zadné šál, výfukové môže prejsť cez výfukové potrubie rýchlejšie, čím sa dosiahne účel efektívneho výfuku. Jej výhodou je, aby motor, výfukové hladké, vysoká rýchlosť, krútiaci moment. Takže otázka je, je tam akýsi výfukových plynov, ktoré môžu nielen uspokojiť zvýšenie krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach, ale tiež nie je dotknuté hladký tok výfukových plynov vo vysokej rýchlosti, ktoré môžu mať nielen vysoký zvuk výfukov, ale tiež dokáže urobiť pokojnej mačka, keď je to potrebné? Odpoveď je -- áno! Variabilný ventil výfukového systému je naše ideálny výfuku, ale čo je to? Variabilný ventil výfukových technológia nie je sofistikované, pridať nastaviteľný ventil v potrubí podľa vlastníka, zámer (manuálne) alebo otáčky motora (automatické), sa stal tichý, starať sa o nízke krute späť tlak výfukových plynov, alebo zvuk vyhrievané, dôraz na vysokú zase výkon rovno výfuku. variabilný ventil je riadený pomocou vákuového čerpadla, podobné bypass ventil na turbodúchadiel, ktorý riadi otváranie a zatváranie ventilu, ak chcete zistiť, či prietok výfukových plynov je hladký, alebo nie. To môže byť vykonané tým, že myslenie kontrolu a ovládanie počítača. Komentár: S výfuk, nízky krútiaci moment, vysoký prenos nie je slabý, revanie Vyprážané ulici, doma jemné tichý, neviem, čo si vybrať svoj dôvod, oh mimochodom, cena drahé je jedinou nevýhodou, že rovnaký výrobok ako dvakrát okolo bez výfukový ventil, dúfam, že sa vám vybrať podľa vlastných potrieb kúpiť.

Štítky: 76 mm príjem, výfukové ukončenie uhlíka, dual výfukových tip, 76 mm výfukový tip, výfukové plyny áut, nárazník sq5 výfuku, výfukové potrubie, auto šál, Výrez, domáce výfukový ventil výrez

Krajina/Oblasť Automobilovej Výroby Čína
Výmenný Katalógové Číslo Ventil zásuvky rúry
Špeciálne Funkcie Zvýšenie výkonu
Druh Materiálu Z nehrdzavejúcej ocele 304
Rozhranie 51mm 63mm 70 mm 76 mm
Iné Katalógové Číslo Vákuové čerpadlo Premennej Ventil
Montážna Poloha Zadné
Výrobca Katalógové Číslo Ventil Šatiek
Druh Odolnosť Šál

Napísať recenziu

Auto Výfukového Potrubia Vákuové Čerpadlo Premennej Ventil Šatiek Diaľkové Ovládanie Nerezový Univerzálny ID 51mm 63mm 76 mm Razba Tvar

Auto Výfukového Potrubia Vákuové Čerpadlo Premennej Ventil Šatiek Diaľkové Ovládanie Nerezový Univerzálny ID 51mm 63mm 76 mm Razba Tvar

ame:Ventil výfukového potrubia vzor:Tri režimy sú k dispozícii 1:jeden Ventil výfukového potrubia 2:Ventil výfukové potrubie S regulátorom 3:Ventil výfukové potrubie S vákuové čerpadlo regulátor rozhranie veľkosť:voliteľné 51mm(2 ) 63mm(2.5 )