Novinka
>1. Aké sú ortopedické topánky? Ortopedické topánky sú zdravotné topánky navrhnuté tak, aby sa zabránilo a správnu nohu patológia, môže chrániť nohy spoločné a napraviť deformácie nôh ,pomôcť zdravý rast detí nohy spoločné. >2.Aké sú funkcie ortopedické topánky? 1)Pevné a silné, predĺžené späť čiapky stabilizáciu nohy v správnej polohe. 2) Mäkké vnútorné obojky zabezpečiť plynulý kontakt pokožky s hranami topánky pri pohybe. 3)Arch podporu stielka a Thomas päty podrážka dizajn,dať nohy podporu. 4) Háčika a slučky popruhy pevne a bezpečne opraviť nohy vo vnútri topánky > > 3.Aké sú funkcie ortopedické topánky? Pomôcť prevencii a liečbe ortopedických anomálií.Na prevenciu a správne detí flatfoot,varus nohy, valgus nohy, supinator,pronator, clubfoot, X/O nohy nohy atď. >4.Je normálne nohy vhodné nosiť ortopedické topánky? Áno, normálne zdravé nohy sú vhodné aj na nosenie ortopedické topánky. Ortopedické topánky sú veľmi dôležité pre prvé kroky dieťaťa, to rieši nohy, zvyšuje oporu oblasti a prerozdelí vo forme finančného telesné zaťaženie, vyhnúť deformácie nohy,s cieľom pomôcť normálne zdravé nohy rastu. Takže rodič by mal začať vybrať ortopedické topánky pre vaše deti, keď dieťa sa učí chodiť.
Štítky: rock lolita topánky, podpätky čierne čižmy, galish, krv, červené topánky, dieťa ortopedické topánky, boot dievča, zimné luky dievčatá, vodič sklo, boot platforma, princepard
Uzavretie Typ | Háčik & Slučky |
Vekové Rozpätie | 7-12y |
Sezóna | Zimné |
Vložky | s snímateľný arch support vložky |
Štýl | deti móda jeseň topánky |
Vrchný Materiál | Kožené |
Fit | Hodí pravda, veľkosť, vziať svoju normálnu veľkosť |
Boot Typ | Módne Topánky |
Topánky typ | Módne Topánky |
Prst Tvar | Kolo Prst |
Názov Značky | ORTOLUCKLAND |
linning materiál | microleather |
Oddelenie Meno | Deti |
Obkladový Materiál | Syntetické |
Módny Prvok | Šitie |
Funkcia | anti-papuče,oteruvzdorný,pohodlné |
Päty Typ | Byt s |
Pohlavie | Unisex |
Materiál Podrážka | TPR |
Boot Výška | Polovici Teľa |
Pôvod | CN(Pôvodu) |
Položka Druh | Topánky |